ضیافت رمضانی سردفتران و دفتریاران کردستان و توزیع ۱۰۰ بسته افطاری در سنندج - کانون سردفتران و دفتریاران کردستان
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
ضیافت رمضانی سردفتران و دفتریاران کردستان و توزیع ۱۰۰ بسته افطاری در سنندج

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کانون سردفتران و دفتریاران مراسم ضیافت افطاری کاتبان بالعدل در استان کردستان از سوی کانون سردفتران و دفتریاران استان با حضور گروهی از جامعه سردفتران برگزار شد.

در این مراسم که جمعی از علمای اهل سنت، قاریان و حافظان قرآن کریم، قضات دادگستری، ریاست کانون سردفتران ازدواج و طلاق، اساتید حوزه و دانشگاه، مسئولین بازرسی اداره کل ثبت اسناد و املاک کردستان و چهره بین المللی موسیقی عرفانی کورد حضور داشتند پس از تلاوت قرآن کریم و خیر مقدم احمد ازغ رئیس هیات مدیره کانون سردفتران و دفتریاران کردستان، ماموستا حیدر الماسی، از چهره های مطرح حوزه و دانشگاه سخنرانی کرد.

همچنین در این مراسم سعدالله نصیری، از چهره های بین المللی موسیقی کوردی، با اجرای زنده ی قطعات معنوی کوردی، را برای حضار نواخت.

در این مراسم که به همت روابط عمومی کانون سردفتران و دفتریاران کردستان برگزار شده بود به برندگان مسابقه قرآنی که در فضای مجازی کانون برگزار شده بود جوایزی اهدا شد.

دعای پایان مراسم هم توسط مجری برنامه _ سیده شیدا حسینی _ قرائت شد و میهمانان پس از افطار ، به اقامه نماز جماعت به امامت حیدر الماسی برخواستند و از خداوند رحمان برای تمام همکاران در سراسر کشور سعادت و آرامش و بهره مندی از برکات ماه مبارک رمضان طلب کردند.

همچنین با همکاری و هماهنگی فتیحه قدیمی(روابط عمومی کانون استان)، فاطمه احمدی و سیده شیدا حسینی تعداد ۱۰۰ بسته افطاری و ۴۵ پرس غذا که توسط کانون تدارک دیده شده بود، در میان اهالی محله های فقیر نشین سنندج توزیع شد.

 

به اشتراک بگذارید...

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false