دوره «خبرنگاری ضدفساد» و «سواد رسانه ای» در کانون کردستان برگزار شد - کانون سردفتران و دفتریاران کردستان
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
دوره «خبرنگاری ضدفساد» و «سواد رسانه ای» در کانون کردستان برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کانون سردفتران و دفتریاران، به مناسبت روز جهانی ارتباطات و هفته روابط عمومی، دوره تخصصی آموزش خبرنگاری ضدفساد با تدریس سید هادی کسایی زاده (نویسنده کتاب خبرنگار حرفه ای) از سوی روابط عمومی کانون سردفتران و دفتریاران و کانون سردفتران و دفتریاران کردستان و با همکاری خانه مطبوعات و اداره ارشاد این استان در محل کانون کردستان با حضور خبرنگاران تشکیل شد.

در این کارگاه یک روزه که در ابتدا با خیر مقدم رئیس کانون سردفتران و دفتریاران کردستان آغاز شد در دو بخش صبح و عصر، خبرنگارضدفساد در مورد جایگاه و تعریف خبرنگار، تجریبات خبرنگاری، حقوق و رسانه، خبرنگار تحقیقی، خبرنگار کوله پشتی، مسئولیت اجتماعی خبرنگاران، دادگاه مطبوعات و مشاوران حرفه ای خبرنگاران حرفه ای مطالب ارزنده ای را بیان کرد.

در پایان دوره هم گواهینامه پایان دوره آموزشی از سوی کانون سردفتران و دفتریاران و خانه مطبوعات کردستان به شرکت کنندگان اعطا شد. لازم به ذکر است که این دوره به صورت آنلاین در صفحه اختصاصی سید هادی کسایی زاده در اینستاگرام با حضور ۵۰۰ شرکت کننده پخش شد.

همچنین در روز دوم دوره سواد رسانه ای با هدف آموزش تولید محتوای خبری در فضای مجازی و ارتباط با رسانه ها ویژه دفاتر اسناد رسمی به صورت آن لاین از طریق صفحه کانون سردفتران و دفتریاران مرکز برای بیش از ۱۲ هزار نفر از اعضای این کانال برگزار شد. سید هادی کسایی زاده مباحثی اعم از تعریف سواد رسانه ای، جایگاه و تاثیرگذاری رسانه ها، سوژه یابی و تولید محتوای خبری را به جامعه سردفتری آموزش داد.

 

 

به اشتراک بگذارید...

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false